Norsk Golf har det siste året hatt fokus på å bedre distribusjonen, slik at flest mulig skal få bladet de abonnerer på.
De har gjort undersøkelser og gått inn i de forskjellige fasene i distribusjonen for å se hvor skoen trykker, og hvordan vi kan forbedre utsendelsen av magasinet som kommer ut seks ganger i året.
Det er for mange som opplever ikke å få bladet levert hjem, og etter en del testing og undersøkelser har vi funnet hovedgrunnen til at mange ikke får magasinet:
Feil adresse.
Norsk Golf benytter adresser fra GolfBox, og er adressen feil, blir bladet sendt til feil adresse. Det samme gjør klubben i forhold til medlemsbladet Røffen.
Akkurat hvor mange som står oppført med feil adresse i GolfBox vet vi ikke. Men det er åpenbart altfor mange, og vi håper dere kan hjelpe oss med å rette opp i dette.
Du som spiller kan endre opplysningene i GolfBox. Dersom du ser i din kontakt informasjon at adressen er feil, men klarer ikke å rette dette selv så kan vi i administrasjonen hjelpe deg med dette.